بازار آهن در انتظار بازار متشکل ارزی
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به تحلیل کارشناسان آهن پرایس از وضعیت بازار آهن، درروز جاری بازار آهن با اندکی نوسان آغاز به کار نمود. که  در همین رابطه می توان به افزایش های ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی به ازای هر کیلو محصول میلگرد آجدار در کارخانه های شاهرود و ظفر بناب اشاره داشت. در سایر تولیدات کارخانه ها نیز شاهد شکل گیری موج افزایشی و گسترش آن به تمامی محصولات آهنی می بودیم.

فعالان بازار معتقدند که شروع آزمایشی بازار متشکل ارزی که قرار است از هفته آینده به صورت ویژه به آن پرداخته شود عامل ایجاد تنش در بازار طی روزهای آتی می باشد. پس از اعتراض صرافان در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته با اعضای بازار متشکل ارزی، امروز روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که به دنبال مباحث مطرح شده در جلسه مدیران بازار متشکل ارزی و صرافی‌ها، بعدازظهر امروز کارشناسان و مدیران ارزی بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی در دفتر رئیس کل بانک مرکزی موضوعات مطرح شده را مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهند داد و به صورت آزمایشی با چند صراف آغاز به کار می‌کند تا عملکرد این بازار مشخص شود.

دبیر کل کانون صرافان ایرانیان در خصوص طرح این اعتراضات در جلسه با رییس کل بانک مرکزی گفت: در جلسه امروز قرار شد این اعتراض بررسی شود تا در حد امکان در مبلغ ثبت نام و کارمزد تعدیل شود. وی در ادامه افزود:  طی یکی دو روز آینده قرار است کارهای حقوقی این بازار انجام و آیین‌نامه تصویب شود.

بدین ترتیب بار دیگر می بایست منتظر سود جویی های دلالان و سوداگران بازار آهن از فرصت به وجود آمده تا واقعی شدن نرخ ارز در بازار بود از این رو کارشناسان نوسانات اخیر در قیمت آهن آلات را نیز حاکی از برگزاری چنین جلساتی می دانند که نمی توان به نتایج خروجی آن برای بهبود شرایط فعلی بازار امیدوار بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: